sobota, 25 lipca 2015

Rimmel Colour Rush! Recenzja +pokaz

Przed Państwem z pewnością już znane - 3 pomadki, które dostałam od firmy Rimmel !

    
Cudowna czerwień!



Słodki pudrowy róż..




Intensywny róż





Ogólnie uważam, że ten produkt jest genialny!
Krótkie podsumowanie:
+cena (ok 23 zł)
+bardzo duża intensywność koloru
+ogromna gama kolorystyczna
+często są promocje :))
+satynowe wykończenie
+bardzo łątwa aplikacja
+wygodny w użyciu
+ciężko zrobić sobie krzywdę nawet mocnym kolorem
+nowy produkt jest "natemperowany" na szpic przez co możemy się nauczyć precyzyjnego użycia, później już wprawa
+pięknie pachne
+długo się utrzymuje
+nie wysuszają ust

-podkreślają suche skórki :(

Prosukt godny polecenia, aktualnie w Super-Pharm jest promocja 1+1 i jak będe miałam kilka wolnych środków to na pewno kupię sobie jeszcze coś fioletowego i brąz :)




Załączyłam listę wszystkich dostępnych odcieni, nie jestem pewna ile z nich jest dostępne w Polsce  :(

Czerwona pomadka znalazła się w moich ulubieńcach roku, ponieważ ją używałam na prawdę dość często w grudniu, natomiast pozostałych dwóch nie miałam okazji, ale na pewno znajdą się jeszcze w nie jednych ulubieńcach :)

A Wy macie? Lubicie? Czekam na Wasze komentarze :)


2 komentarze:

  1. Kolorki śliczne muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń